Модератор: Korider
davidvd » 20 июн 2014, 14:53
Металический стук в районе котла под баком. Отчётливо слышен на холодном. После км 10-20 практически пропадает. Нехаотичен, появляется в такт работы двигла. Бывает пропадает, потом опять "включается". Поэксперемнтировал, отключал поочередено свечи при теплом двигле. Звук отчетливый когда из этого котла вынят провод к свечи, когда на переднем - не так ярко выражен. Пробегу 9000+. Карбюратор. - Вот пожалуй вся исходная информация, мот достался без какойто инфы, а та что есть, я бы ей не доверял. В общем ХЕЛП!!! Боюсь что при такой езде с доп. звуками че-то еще выйдет боком. Помогите плиз. На что обратить внимание. Есть мысли проверить ВМТ и зазоры (но как же все это муторно, мать моя женщина), вот и все пожалуй. Может херовый натяжитель провоцирует?
-
davidvd
- Участник форума
-
- Сообщения: 161
- Зарегистрирован: 24 май 2010, 15:55
- Возраст: 43
- Транспорт: GT250r
- Имя: Саша
Korider » 20 июн 2014, 15:06
стучать может по разным причинам. даже когда карбы не отсинхронены. на низах стучит а на 2000 об уже нормально
зазоры могут цокать тоже. а так конечно сложно сказать.
иногда клапан дожига создает такой цокот что как буд то клапана.
-
Korider
- Модератор
-
- Сообщения: 1092
- Зарегистрирован: 17 дек 2009, 23:49
- Возраст: 40
- Откуда: Киев
- Транспорт: Hyosung GT650RC
- Имя: Олег
- Телефон: 0684021326
-
Rikkushun » 23 июн 2014, 09:47
слушать нужно, стук очень разные бывает и по разным причинам. Зачастую клапана канешно, но не факт
-
Rikkushun
- Участник форума
-
- Сообщения: 272
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 21:57
- Транспорт: GT250R / CBR600F1
- Имя: Михаил
- Телефон: 063-202-81-76
davidvd » 28 июн 2014, 21:59
Бля, ето уже не стук а клацанье какое-то. Так и не могу найти время хотяб разобраться и зазор глянуть. Мож там натяжитель пропустил и фазі збились?
-
davidvd
- Участник форума
-
- Сообщения: 161
- Зарегистрирован: 24 май 2010, 15:55
- Возраст: 43
- Транспорт: GT250r
- Имя: Саша
vituk695 » 29 июн 2014, 15:21
Саме краще візьми і запиши відео з звуком і виклади сюда, щоб хоч більш менш можна було оцінити звук! А може в тебе як і у мене щось стукає а після вижимання сцеплення пропадає. Оце тоже запара!!!! може такий звук(відео внизу) http://www.youtube.com/watch?v=Y5htzthgiyQ
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
-
vituk695
- Участник форума
-
- Сообщения: 92
- Зарегистрирован: 22 мар 2013, 16:22
- Возраст: 37
- Откуда: Львів
- Транспорт: hyosung gt650r
- Имя: Віталій
davidvd » 02 июл 2014, 22:13
Да ну что уж тут, по стуку на ютюбе диагноз не поставишь Ну таки закину и свой http://youtu.be/pJLOMUWt6ZkКак выясню отпишусь чё это. Все упирается в бабло, сейчас уж оч. туго, за последние 3 года такого не было
-
davidvd
- Участник форума
-
- Сообщения: 161
- Зарегистрирован: 24 май 2010, 15:55
- Возраст: 43
- Транспорт: GT250r
- Имя: Саша
vituk695 » 03 июл 2014, 10:44
І не кажи що правда то правда, туговато в нинішні чпси, но нічо надіємся на краще! Я свій стук так і не дослідив, надіюсь цієї зими розібратись! чото відео не запускається
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
-
vituk695
- Участник форума
-
- Сообщения: 92
- Зарегистрирован: 22 мар 2013, 16:22
- Возраст: 37
- Откуда: Львів
- Транспорт: hyosung gt650r
- Имя: Віталій
davidvd » 03 июл 2014, 13:05
С рабочего компа все норм с видео. Мож флеш плеер поновее ннада?
-
davidvd
- Участник форума
-
- Сообщения: 161
- Зарегистрирован: 24 май 2010, 15:55
- Возраст: 43
- Транспорт: GT250r
- Имя: Саша
vituk695 » 03 июл 2014, 13:43
Відео пішло, це щось ютуб галюче, но менше стим! по звуку дуже похоже на клапана! Ти кришку головки скидав??? натягувачі ГРМ глянь! Но спочатку кришку скинь а вдруг там распредвал відкрутився! І як будеш відкручувати дивись акуратно з болтами і прокладку не покоцай! А потім і відпишеш!
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
-
vituk695
- Участник форума
-
- Сообщения: 92
- Зарегистрирован: 22 мар 2013, 16:22
- Возраст: 37
- Откуда: Львів
- Транспорт: hyosung gt650r
- Имя: Віталій
davidvd » 03 июл 2014, 15:58
натяжители грм. Це мені шо саме перевірити, чи цепа в котлі натянута? чи ще шось? Яка послідовність зняття та ньанси натяжитєля. Бо досвід є тіки по установці нових. вони нібито як самі розкрутились після того як я пласмаску по центру вийняв
-
davidvd
- Участник форума
-
- Сообщения: 161
- Зарегистрирован: 24 май 2010, 15:55
- Возраст: 43
- Транспорт: GT250r
- Имя: Саша
vituk695 » 03 июл 2014, 16:34
Якщо міняв натягувачі цепки ГРМ тоді заглядай під кришку головки . А на рахунок самих натягувачів ГРМ, не знаю як в 250, бо в мене 650, то в мене зверху закручений болт, під яким пружина стягується плоскою викруткою, може в тебе так само! ( або візьми старий натягувач і покувиряй його щоб роздуплитись як він стягується)
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
-
vituk695
- Участник форума
-
- Сообщения: 92
- Зарегистрирован: 22 мар 2013, 16:22
- Возраст: 37
- Откуда: Львів
- Транспорт: hyosung gt650r
- Имя: Віталій
davidvd » 03 июл 2014, 18:17
це вже друга 250ка. Першу вкрали . А якщо все таки клапани то наскільки шкідливо на стукаючих іздити?
-
davidvd
- Участник форума
-
- Сообщения: 161
- Зарегистрирован: 24 май 2010, 15:55
- Возраст: 43
- Транспорт: GT250r
- Имя: Саша
vituk695 » 03 июл 2014, 21:31
Мальоха шкідливо! Наприклад прогорівшими сідлами клапанів, прогорівшими клапанами, поганою компресією, нагаром на клапанах(що тоже призводить до втрати компресвї тай в свою чергу потужністю, підвищеною витратою палива...) а також да прискореного зношення деталей ГРМ(роспридвалів, клапанів, регуліровочних шайб......) Такщо краще не затягувати з такими речами!! плюс добротися до кришки заднього котелка з її демонтажем займе від сили 1-1.5 год.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
-
vituk695
- Участник форума
-
- Сообщения: 92
- Зарегистрирован: 22 мар 2013, 16:22
- Возраст: 37
- Откуда: Львів
- Транспорт: hyosung gt650r
- Имя: Віталій
vituk695 » 03 июл 2014, 21:39
Ну і по відео стук похожий на мій!!! Принаймі нак здається!!! Слухай а ти впевнений що це імено з голови цьокотить а не з мотора??? Попробуй ще взять буть яку ударну викрутку(щоб металевий стержень був до кінця ручки ) і прикладаючи до різних частин мотору(звідки на твій слух саме краще чути стук) і до вуха відсліткувати таким чином більш менш точне місце звуку(стуку)! Попробуй і відпишеш.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
-
vituk695
- Участник форума
-
- Сообщения: 92
- Зарегистрирован: 22 мар 2013, 16:22
- Возраст: 37
- Откуда: Львів
- Транспорт: hyosung gt650r
- Имя: Віталій
maxtryk » 04 июл 2014, 08:36
В мене схожий стук на твій, з"являється тільки на нейтралці і коли мот нахилений на лівий бік. На включеній передачі або вертикально чи нахиляючи вправо стуку немає - спробую ще чи зникає з вижимом зчеп. Стетоскопом не слухав, але скоріше за все шумить з коробки, бо з"явилось це після їй перебору (погано стала знаходитись нейтралка + якась шайба залишилась після зібраного двиг.)) Ти шайбочку не провтикував? хоча в мене 250-ка
-
maxtryk
- Участник форума
-
- Сообщения: 14
- Зарегистрирован: 28 янв 2013, 14:55
- Транспорт: Hyosung GT250
vituk695 » 04 июл 2014, 10:28
В мене тоже на нейтралці цей звук тільки, нарахунок шайби чесно не знаю бо мот купляв б.у. но треба буде розбиратись чо там стукає( страшновато ). Тай поправді ще не прислухався до того звуку після повернення мота ( може стук сам собою пропав )
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
-
vituk695
- Участник форума
-
- Сообщения: 92
- Зарегистрирован: 22 мар 2013, 16:22
- Возраст: 37
- Откуда: Львів
- Транспорт: hyosung gt650r
- Имя: Віталій
davidvd » 06 июл 2014, 16:25
Вобщем. Замерял зазори. Виставил метку l R через смотровое окошко, кулачки во внутрь. Для in В прделах норми (0.15), для Ех клапанов на одном 0.04, на втором 0.15. И ето принорме в мануале 0.2-0.3. Тоесть виходит что зазори МЕНЬШЕ чем нужно. От чего ето? Как вариант - до меня лазили и наплужили, а если нет? Как бить тогда с таблицей подбора шайб, она же, как я понял, для уменьшения зазора. Еще- Для того чтоб добраться до шайб достаточно снять натяжитель, тем самим ослабив цепь отодвинуть в сторону коленвал и снять стакани? Если аккуратно фази не собью? Зараннее сеасибо. Извиняюсь за свой французкий, пишу с ураинской раскладки
-
davidvd
- Участник форума
-
- Сообщения: 161
- Зарегистрирован: 24 май 2010, 15:55
- Возраст: 43
- Транспорт: GT250r
- Имя: Саша
vituk695 » 06 июл 2014, 22:09
Ну нарахунок шайб зазор можна як зменшувати так і збільшувати! Плюс можливо хтось туди і лазив і просто напросто попутав місцями регуліровочні шайби! Друге питання, ти надіюсь замірям зазори на холодний мотор?!?! Третє незовсім зрозумів хід думки : "Для того чтоб добраться до шайб достаточно снять натяжитель, тем самим ослабив цепь отодвинуть в сторону коленвал и снять стакани?" особливо останє " отодвинуть в сторону коленвал и снять стакани" Які стакани і навіщо віддвигати в сторну колінвал??? Просто зніми натягувачі ГРМ і спокійно відкручуй распредвали після чого зможеш зняти цепку і добратись до шайб. А нарахунок фаз це тоже не так страшно по меткам виставляєш, ставиш натягувачі, декілька раз прокручуєш колінвал(вручну) і знову провіряєш метки! елементарно!!! (майже )
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
-
vituk695
- Участник форума
-
- Сообщения: 92
- Зарегистрирован: 22 мар 2013, 16:22
- Возраст: 37
- Откуда: Львів
- Транспорт: hyosung gt650r
- Имя: Віталій
davidvd » 07 июл 2014, 09:15
видимо я коленвал с рапедвалом путаю в терменологии не силен. Я про то что не снимать цепь. Шо то стремно мне потом метки виставлять. Ссикотно Ну то такое, глаза боятся руки делают. Думаю к концу недели разберусь. Надеюсь нужние шайби будут в наличии. И надеюсь что дело в них
-
davidvd
- Участник форума
-
- Сообщения: 161
- Зарегистрирован: 24 май 2010, 15:55
- Возраст: 43
- Транспорт: GT250r
- Имя: Саша
Вернуться в Ремонт
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 19
|