О магазине    Доставка и оплата    Отзывы о работе    EPC    FAQ    




Глохнет когда горячий :(

Модератор: Korider

Глохнет когда горячий :(

Сообщение Siroga » 10 июл 2011, 15:02

Хюс 2010 року, коли холодний все добре, проблем нема. Але якщо проїхатись кілометрів 10-15, заглушити, відійти на кілька хвилин, потім коли знову заводиш - заводиьтся гуд, але якщо різько дати газу - в більшості випадків глохне, або коли на холостих включити передачу і спробувати рушити, то знову ж глохне, ніби давиться... На світлофорах - все добре, спостерігається біда тільки якщо заглушити і він постоїть 2-3 хв.

Вихід з цієї ситуації знайшов, або довше його прогазовую (30-50-сек), або повільно кручу ручку до 2500-3000 тоді включаю передачу і так рушаю. :crazy:

В чому може бути проблема? "Єдине що мені спало на думку - спробувати заправитись іншим бензином. Два роки вже мустангом95 пою коника. Треба ще на окко разок заправитись :geek:
Аватара пользователя
Siroga
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
Возраст: 39
Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
Имя: Siroga

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение toofat » 10 июл 2011, 17:33

поскольку инжектор - предположу, что глючит лямбду (датчик кислорода, он за правой подножкой в трубе торчит) из-за нашего "бензина" :(
...было такое с автомобилем коллеги, пока не прогазуешь - глохнет, потом прочухает и едет
Аватара пользователя
toofat
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 393
Зарегистрирован: 12 апр 2010, 08:00
Возраст: 40
Откуда: Киев
Транспорт: GT250, ПЫК :)
Имя: Андрей

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Siroga » 10 июл 2011, 19:14

Може того зонда викрутити і почистити якось можна? :|
Аватара пользователя
Siroga
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
Возраст: 39
Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
Имя: Siroga

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение toofat » 10 июл 2011, 19:38

Siroga писал(а):Може того зонда викрутити і почистити якось можна? :|

Вот тут не подскажку, коллега тогда на сервис машину тягал, приехал - лямбда говорит, а что они там делали... хз
Мне только симптомы и результат известен, работала потом нормально...
Аватара пользователя
toofat
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 393
Зарегистрирован: 12 апр 2010, 08:00
Возраст: 40
Откуда: Киев
Транспорт: GT250, ПЫК :)
Имя: Андрей

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Siroga » 10 июл 2011, 21:22

Завтра відкручу подивлюся що воно з себе являє.. міняти його задоволення не з дешевих) http://www.motoepc.com.ua/index.php?productID=284

може по гарантії можна буде якось порішати :crazy:
Аватара пользователя
Siroga
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
Возраст: 39
Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
Имя: Siroga

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение toofat » 10 июл 2011, 21:53

Siroga писал(а):Завтра відкручу подивлюся що воно з себе являє.. міняти його задоволення не з дешевих) http://www.motoepc.com.ua/index.php?productID=284

може по гарантії можна буде якось порішати :crazy:


это не на мот, а на мопед датчик, насколько я понимаю, но не нужно спешить менять, может проблема вообще не в этом... спецу показать сначала
Аватара пользователя
toofat
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 393
Зарегистрирован: 12 апр 2010, 08:00
Возраст: 40
Откуда: Киев
Транспорт: GT250, ПЫК :)
Имя: Андрей

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Siroga » 10 июл 2011, 21:56

До найближчого спеца як мінімум 400км потрібно їхати. :( Трішки почитав у вікіпедії про той лямбда зонд - все сходиться. Він починає працювати при температурі 390 градусів, відповідно до показів зонда формується пальна суміш (багата\бідна). З цього мені стало зрозуміло чому при холодному двигуні все норм працює, а як тільки прогріється то проблеми, давиться коли газу дати ітд... :bad: :evil:
Аватара пользователя
Siroga
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
Возраст: 39
Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
Имя: Siroga

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Jeki » 12 янв 2012, 16:51

В мене такий самий мот тільки білий, купував в березні 11р. схожі симптоми проявились практично зразу,
за півроку перепробував багато варіантів, а проблема виявилась у несинхроні положень дроссельних заслонок,
зауважу що синхронив лише кількість паливної суміші, поза як якість суміші,на інжекторах, регулює блок
керування двигуном, тому синхронізація інжектора простіша за карбову версію. Після синхронізації двигун
став працювати чітко, рівномірно, перестав дуситись при рушанні, та ні разу с тих пір сам не заглох. :)
Siroga! Якщо вирішив свою проблему, то відпишись, будь ласка, що і як, дуже цікаво знати які іще негаразди
можуть трапитись із нашими кониками.
Аватара пользователя
Jeki
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 02 дек 2011, 00:25
Возраст: 44
Транспорт: GT 650R EFI
Имя: Jeki
Телефон: 0971750059

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Siroga » 12 янв 2012, 20:43

Ніяк не вирішив, бо проблема була періодична, то проявлялась то ні. :( Останнім часом взагалі не проявлялась то й забув про це)

Може до весни на форумі опишуть спосіб синхронізації заслонок на інжекторну версію, mоді буду щось робити :geek:
Аватара пользователя
Siroga
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
Возраст: 39
Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
Имя: Siroga

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение RuslanRB » 13 янв 2012, 09:58

Дык, уже писали, что синхронизация заслонок на инжекторном впрыске ни чем не отличается от карбюраторного.
А вот для настройки качества смеси нужен хитрый приборчик, который есть у MotoEPC...
Аватара пользователя
RuslanRB
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 899
Зарегистрирован: 03 авг 2009, 09:19
Возраст: 44
Откуда: Сумская обл., г. Конотоп
Транспорт: Honda CBR1100XX

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Vlad » 13 янв 2012, 10:34

RuslanRB писал(а):А вот для настройки качества смеси нужен хитрый приборчик, который есть у MotoEPC...

ну это уже тонкие материи :D
Аватара пользователя
Vlad
Администратор
Администратор
 
Сообщения: 1744
Зарегистрирован: 05 июн 2009, 13:50
Возраст: 43
Откуда: Киев
Транспорт: GT650R EFI
Телефон: 0688080707

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Jeki » 13 янв 2012, 14:23

Siroga писал(а):Ніяк не вирішив, бо проблема була періодична, то проявлялась то ні. :( Останнім часом взагалі не проявлялась то й забув про це)



О, знайома пісня! Мій мот до синхронізації теж в холодну погоду починав краще працювати :o я починав
сподіватись що коник одужав, та марно, знову приходило сонечко, із ним спека та старі проблеми з мотом.
А останнім часом дійсно було прохолодно :)
Siroga! Коли будеш мати змогу приїзджай до мене зроблю тобі сінхронізацію! Якщо надто далеко,
можу докладно описати як робив собі на цьому форумі.
Аватара пользователя
Jeki
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 02 дек 2011, 00:25
Возраст: 44
Транспорт: GT 650R EFI
Имя: Jeki
Телефон: 0971750059

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Siroga » 14 янв 2012, 20:02

якщо ти десь в Волинській області то прикутяюся)) кудись далі то мені вже впадлу їхати)) :crazy:
Аватара пользователя
Siroga
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
Возраст: 39
Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
Имя: Siroga

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Jeki » 17 янв 2012, 22:57

Подзвони мені, якось домовимось.
Аватара пользователя
Jeki
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 02 дек 2011, 00:25
Возраст: 44
Транспорт: GT 650R EFI
Имя: Jeki
Телефон: 0971750059

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Jeki » 06 фев 2012, 21:16

Доречі у мене були не тільки описані вище симптоми несинхрона, деколи мот починав
на холостих сам газувати 2000-3000 об.хв. якщо зачекати оберти самі не падали
(слухати як двигун сам газує більше 5хв в мене не виходило) якщо після цього
ще додати трохи газу і відпустити ручку то двигун зразу сам глохнув і холостих
не було поки двигун не вистигне. Рушати з місця на гарячому двигуні було в край
важко, з ручкою газу доводилось працювати дуже обережно привчився ніжно і
повільно додавати і скидати газ, але двигун все одно міг заглухнути в будь
який момент. Після синхронізації все стало до ладу, про швидкість маніпуляцій
ручкою вже думати не потрібно, додаю і скидаю газ як захочу різко двигун не
дуситься, оберти падають до холостих 1300 плавно, і не глухне сам зовсім, навіть
коли спеціально на це провокую ручкою газа. Рушати стало просто як на любому
нормальному моті, ручкою газу легко обрати будь які підвищені оберти для рушання
та контролювати їх у подальшому.

Siroga! якщо у тебе схожі симптоми то це точно синхронізація.
Аватара пользователя
Jeki
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 02 дек 2011, 00:25
Возраст: 44
Транспорт: GT 650R EFI
Имя: Jeki
Телефон: 0971750059

Re: Глохнет когда горячий :(

Сообщение Siroga » 08 фев 2012, 01:37

Доживемо до весни, тоді будемо симптоми споглядати)) а поки що ще рано щось робити) :? мот в берлозі, без акума, тепленько накритий чекає сухого асфальту і хоча б +15 за вікном!)
Аватара пользователя
Siroga
Участник форума
Участник форума
 
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
Возраст: 39
Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
Имя: Siroga


Вернуться в Ремонт

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5







Яндекс цитирования Rambler's Top100
Copyright © 2009 - , www.motoepc.com.ua. Все права защищены.