Модератор: Korider
Siroga » 10 июл 2011, 15:02
Хюс 2010 року, коли холодний все добре, проблем нема. Але якщо проїхатись кілометрів 10-15, заглушити, відійти на кілька хвилин, потім коли знову заводиш - заводиьтся гуд, але якщо різько дати газу - в більшості випадків глохне, або коли на холостих включити передачу і спробувати рушити, то знову ж глохне, ніби давиться... На світлофорах - все добре, спостерігається біда тільки якщо заглушити і він постоїть 2-3 хв. Вихід з цієї ситуації знайшов, або довше його прогазовую (30-50-сек), або повільно кручу ручку до 2500-3000 тоді включаю передачу і так рушаю. В чому може бути проблема? "Єдине що мені спало на думку - спробувати заправитись іншим бензином. Два роки вже мустангом95 пою коника. Треба ще на окко разок заправитись
-
Siroga
- Участник форума
-
- Сообщения: 120
- Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
- Возраст: 39
- Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
- Имя: Siroga
-
toofat » 10 июл 2011, 17:33
поскольку инжектор - предположу, что глючит лямбду (датчик кислорода, он за правой подножкой в трубе торчит) из-за нашего "бензина" ...было такое с автомобилем коллеги, пока не прогазуешь - глохнет, потом прочухает и едет
-
toofat
- Участник форума
-
- Сообщения: 393
- Зарегистрирован: 12 апр 2010, 08:00
- Возраст: 40
- Откуда: Киев
- Транспорт: GT250, ПЫК :)
- Имя: Андрей
toofat » 10 июл 2011, 19:38
Siroga писал(а):Може того зонда викрутити і почистити якось можна?
Вот тут не подскажку, коллега тогда на сервис машину тягал, приехал - лямбда говорит, а что они там делали... хз Мне только симптомы и результат известен, работала потом нормально...
-
toofat
- Участник форума
-
- Сообщения: 393
- Зарегистрирован: 12 апр 2010, 08:00
- Возраст: 40
- Откуда: Киев
- Транспорт: GT250, ПЫК :)
- Имя: Андрей
Siroga » 10 июл 2011, 21:22
Завтра відкручу подивлюся що воно з себе являє.. міняти його задоволення не з дешевих) http://www.motoepc.com.ua/index.php?productID=284може по гарантії можна буде якось порішати
-
Siroga
- Участник форума
-
- Сообщения: 120
- Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
- Возраст: 39
- Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
- Имя: Siroga
-
toofat » 10 июл 2011, 21:53
это не на мот, а на мопед датчик, насколько я понимаю, но не нужно спешить менять, может проблема вообще не в этом... спецу показать сначала
-
toofat
- Участник форума
-
- Сообщения: 393
- Зарегистрирован: 12 апр 2010, 08:00
- Возраст: 40
- Откуда: Киев
- Транспорт: GT250, ПЫК :)
- Имя: Андрей
Jeki » 12 янв 2012, 16:51
В мене такий самий мот тільки білий, купував в березні 11р. схожі симптоми проявились практично зразу, за півроку перепробував багато варіантів, а проблема виявилась у несинхроні положень дроссельних заслонок, зауважу що синхронив лише кількість паливної суміші, поза як якість суміші,на інжекторах, регулює блок керування двигуном, тому синхронізація інжектора простіша за карбову версію. Після синхронізації двигун став працювати чітко, рівномірно, перестав дуситись при рушанні, та ні разу с тих пір сам не заглох. Siroga! Якщо вирішив свою проблему, то відпишись, будь ласка, що і як, дуже цікаво знати які іще негаразди можуть трапитись із нашими кониками.
-
Jeki
- Участник форума
-
- Сообщения: 19
- Зарегистрирован: 02 дек 2011, 00:25
- Возраст: 44
- Транспорт: GT 650R EFI
- Имя: Jeki
- Телефон: 0971750059
Siroga » 12 янв 2012, 20:43
Ніяк не вирішив, бо проблема була періодична, то проявлялась то ні. Останнім часом взагалі не проявлялась то й забув про це) Може до весни на форумі опишуть спосіб синхронізації заслонок на інжекторну версію, mоді буду щось робити
-
Siroga
- Участник форума
-
- Сообщения: 120
- Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
- Возраст: 39
- Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
- Имя: Siroga
-
RuslanRB » 13 янв 2012, 09:58
Дык, уже писали, что синхронизация заслонок на инжекторном впрыске ни чем не отличается от карбюраторного. А вот для настройки качества смеси нужен хитрый приборчик, который есть у MotoEPC...
-
RuslanRB
- Участник форума
-
- Сообщения: 899
- Зарегистрирован: 03 авг 2009, 09:19
- Возраст: 44
- Откуда: Сумская обл., г. Конотоп
- Транспорт: Honda CBR1100XX
Vlad » 13 янв 2012, 10:34
RuslanRB писал(а):А вот для настройки качества смеси нужен хитрый приборчик, который есть у MotoEPC...
ну это уже тонкие материи
-
Vlad
- Администратор
-
- Сообщения: 1744
- Зарегистрирован: 05 июн 2009, 13:50
- Возраст: 43
- Откуда: Киев
- Транспорт: GT650R EFI
- Телефон: 0688080707
-
Jeki » 13 янв 2012, 14:23
Siroga писал(а):Ніяк не вирішив, бо проблема була періодична, то проявлялась то ні. Останнім часом взагалі не проявлялась то й забув про це)
О, знайома пісня! Мій мот до синхронізації теж в холодну погоду починав краще працювати я починав сподіватись що коник одужав, та марно, знову приходило сонечко, із ним спека та старі проблеми з мотом. А останнім часом дійсно було прохолодно Siroga! Коли будеш мати змогу приїзджай до мене зроблю тобі сінхронізацію! Якщо надто далеко, можу докладно описати як робив собі на цьому форумі.
-
Jeki
- Участник форума
-
- Сообщения: 19
- Зарегистрирован: 02 дек 2011, 00:25
- Возраст: 44
- Транспорт: GT 650R EFI
- Имя: Jeki
- Телефон: 0971750059
Jeki » 17 янв 2012, 22:57
Подзвони мені, якось домовимось.
-
Jeki
- Участник форума
-
- Сообщения: 19
- Зарегистрирован: 02 дек 2011, 00:25
- Возраст: 44
- Транспорт: GT 650R EFI
- Имя: Jeki
- Телефон: 0971750059
Jeki » 06 фев 2012, 21:16
Доречі у мене були не тільки описані вище симптоми несинхрона, деколи мот починав на холостих сам газувати 2000-3000 об.хв. якщо зачекати оберти самі не падали (слухати як двигун сам газує більше 5хв в мене не виходило) якщо після цього ще додати трохи газу і відпустити ручку то двигун зразу сам глохнув і холостих не було поки двигун не вистигне. Рушати з місця на гарячому двигуні було в край важко, з ручкою газу доводилось працювати дуже обережно привчився ніжно і повільно додавати і скидати газ, але двигун все одно міг заглухнути в будь який момент. Після синхронізації все стало до ладу, про швидкість маніпуляцій ручкою вже думати не потрібно, додаю і скидаю газ як захочу різко двигун не дуситься, оберти падають до холостих 1300 плавно, і не глухне сам зовсім, навіть коли спеціально на це провокую ручкою газа. Рушати стало просто як на любому нормальному моті, ручкою газу легко обрати будь які підвищені оберти для рушання та контролювати їх у подальшому.
Siroga! якщо у тебе схожі симптоми то це точно синхронізація.
-
Jeki
- Участник форума
-
- Сообщения: 19
- Зарегистрирован: 02 дек 2011, 00:25
- Возраст: 44
- Транспорт: GT 650R EFI
- Имя: Jeki
- Телефон: 0971750059
Siroga » 08 фев 2012, 01:37
Доживемо до весни, тоді будемо симптоми споглядати)) а поки що ще рано щось робити) мот в берлозі, без акума, тепленько накритий чекає сухого асфальту і хоча б +15 за вікном!)
-
Siroga
- Участник форума
-
- Сообщения: 120
- Зарегистрирован: 28 авг 2010, 16:42
- Возраст: 39
- Транспорт: Suzuki GSX R750 L1
- Имя: Siroga
-
Вернуться в Ремонт
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5
|